Close

EIKASTIKA ARCH DUTH








Αυτό είναι υπο κατασκευή το Blog του 3ου τμήματος του εργαστηρίου Εικαστικών του τμήματος Αρχιτεκτόνων – Μηχανικών του Δ.Π.Θ.


Υπευθ. Καθηγητής 3ου τμήματος Παναγιώτης Κοζόκος  γλύπτης  


εργαστήριο Εικαστικών

το blog αυτό αποσκοπεί στην ενημέρωση των φοιτητών του 3ου τμήματος σχετικά με θέματα που αφορούν τα μαθήματα του εργαστηρίου.

στο Blog του μαθήματος

περιγραφές και σημειώσεις μαθημάτων, βιβλιογραφία. πληροφορίες και παραδείγματα εργασιών από το αρχείο των φοιτητών μας για τις ασκήσεις και το sketchbook σας, επικοινωνία.

Τα μαθήματα αποσκοπούν

στην εννοιολογική και βιωματική προσέγγιση και εξοικείωσή των φοιτητών με την εικαστική γλώσσα και δημιουργική μεθοδολογία, στην κατανόηση της σύνδεσής τους με την διαδικασία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού και στην ανάδειξή τους ως βασικών ερμηνευτικών, εκφραστικών και επικοινωνιακών εργαλείων αναγκαίων και αναντικατάστατων για την άρτια και πειστική αισθητική διατύπωση και παρουσίαση μιας αρχιτεκτονικής πρότασης ή άποψης. 


Η εκπαιδευτική διαδικασία έγκειται

στην αναλυτική κατά στάδια και ενότητες, θεωρητική και κυρίως πρακτική διερεύνηση και εμπέδωση, των δυνατοτήτων  τεκμηρίωσης, έκφρασης και επικοινωνίας που προσφέρει η χρήση των εικαστικών μέσων, τεχνικών και μεθόδων. Βασικοί στόχοι, η μέσω των μεθόδων αυτών καλλιέργεια της ικανότητας προσέγγισης, ανάγνωσης ερμηνείας και εικαστικής απόδοσης του αισθητικού εννοιολογικού και δυναμικού περιεχομένου χώρων και καταστάσεων αφενός και αφετέρου διατύπωσης ιδεών προθέσεων και προτάσεων ανασυγκρότησης τους. 

Κάθε στάδιο περιλαμβάνει

συγκεκριμένο γνωστικό περιεχόμενο και μαθησιακούς στόχους που εκπληρώνονται με την πραγματοποίηση, εκ μέρους των φοιτητών, συγκεκριμένου περιεχομένου εργαστηριακών ασκήσεων και με την παρακολούθηση των αναγκαίων διαλέξεων και παρουσιάσεων που πραγματοποιούνται από τους διδάσκοντες για την θεωρητική υποστήριξη των μαθημάτων. 

Η διδακτική μέθοδος ενθαρρύνει

τον πειραματισμό, την ελεύθερη έκφραση απόψεων από όλους και την κριτική αντίληψη και σκέψη με στόχο την ανάδειξη και ανάπτυξη προσωπικών δημιουργικών πρωτοβουλιών ευαισθησιών και δεξιοτήτων, μέσα σ’ ένα κλίμα συνεργασίας, διαλόγου και ανταλλαγής ιδεών.

H τάξη χωρίζεται σε 3 τμήματα. Για κάθε τμήμα ορίζεται ένας υπεύθυνος καθηγητής που αναλαμβάνει εξ’ ολοκλήρου την ευθύνη της διδασκαλίας και παρακολούθησης των φοιτητών-τριών, με βάση το γενικό περίγραμμα και μαθησιακούς στόχους του μαθήματος.

ΥΛΗ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ - ΕΡΓΑΣΙΕΣ

Αξιολογείται η συμμετοχή και η πρόοδος κάθε φοιτητή και η ποιότητα του συνολικού έργου που έχει παράξει κατά τη διάρκεια του εξαμήνου (εργαστηριακές ασκήσεις και παρουσιάσεις, ημερολόγιο-οπτικό σημειωματάριο εργασιών – sketchbook).

Α΄ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ Εικαστικά Ι

1o Ακαδημαϊκό Εξάμηνο, χειμερινό


Α΄ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ Εικαστικά ΙΙ

2ο Ακαδημαϊκό Εξάμηνο, εαρινό


Β΄ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ Εικαστικά ΙΙΙ

3ο Ακαδημαϊκό Εξάμηνο, χειμερινό


Β΄ Ακαδημαϊκό έτος σπουδών Eικαστικά ΙV

4ο Ακαδημαϊκό εξάμηνο. Εαρινό 

Θα μας βρείτε εδώ

Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Κτίριο Κεντρικής Βιβλιοθήκης, Πανεπιστημιούπολη Κιμμερίων, Ξάνθη. www.arch.duth.gr